Pagina's

maandag 16 juli 2012

Wandeling door het web van mogelijkheden

Voor het maken van mijn webwandeling had ik al snel een idee, het opzetten van de volgorde van onderwerpen en vragen was ook geen probleem. Er zijn zoveel leuke websites en ik ontdekte gaandeweg steeds handiger zoektermen om de juiste soort websites te vinden. Het is lastiger om je tot een onderwerp te beperken dan om er van alles en nog wat bij te slepen.


Heel nuttig was het leren vinden en downloaden van sjablonen. Daarmee ziet je tekst er inderdaad meteen gelikt uit! Natuurlijk paste mijn vragen niet zomaar in het sjabloon en moest ik dat dus aanpassen. Sommige wensen kon ik wel verwezenlijken, andere niet. Het leverde gepruts, frustratie en daarna voldoening op toen het er toch naar mijn wens uitzag. Maar dat gedoe met paginanummering moet ik toch echt nog eens nader bestuderen!

En nu maar hopen op strandweer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten