Pagina's

maandag 9 juli 2012

Speurtocht moderne stijl

Voor het maken van een presentatie in Powerpoint  draai ik mijn hand niet om, maar dan!! Dan moet de presentatie op mijn blog en start een hele speurtocht naar hoe ik dat doe zonder ook maar iets van mijn presentatie kwijt te raken!
Google docs, prezi en srcibd komen langs en ik probeer ze uit. Mopperend waarom niet alles er gewoon hetzelfde uitziet en werkt, een groene achtergrond die roze wordt in google docs, mailend met klasgenoten over hun oplossingen, uitproberen, publiceren en er toch maar weer afhalen en opnieuw beginnen. Nog steeds niet tevreden laat ik het maar een paar dagen liggen. Toch maar weer verder, want het moet tenslotte wel af. Na een paar keer prutsen en proberen staat mijn Muziek-in-de-middeleeuwen presentatie dan toch op mijn blog. Ik ben bijna tevreden: het ziet er zo uit als ik wil en alle filmpjes werken, maar ik zou nu nog willen ontdekken hoe ik niet alleen een link naar de presentatie maar ook het hele bestand zichtbaar zou kunnen krijgen in mijn blog. De tijd dringt en ik besluit dat het zo OK is voor het moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten